2/25/2010

does this make sense??????????????? - kommentjeimmel spékelve, megöntözve fehérborral... ugye Valdóbácsi?

Na, a beszélgetés, aminek alapjáraton örülök (a puszta létének), nemalap járaton meg nem látom értelmét, és különben is ich bin gern sarkastisch, ma meg főleg.

Az elejéről lemaradtam, my bad, íme a tapescript nagyrésze:


Nagyon örülök, mert egy unalmas interjú egy felkészületlen interjúval, nagyon jó lenne. De most én nagyon élvezem ezt a beszélgetést.
Eddig nem adtam ki lemezt, és amiért nagyon jó ez az egész Hulljon jégeső, hogy én, mint aki 10 évig színházban dolgoztam, először játszották a számomat rádióban. Tehát nekem voltak projektek, amikkel nem igazán sikerült zöldágra vergődni. És ugye én mint színházi ember, ahhoz voltam hozzászokva, hogy, mindig én vagyok úgymond a táska (???-tágan tudok asszociálni, de ez most valahogy nem...) Hát úgy, hogyha én egy színházban játszom, akkor én ottvagyok, én énekelek, azt megnézik, utána mindenki hazamegy és nincs róla felvétel. (óóóó, dehogy nincs, és hálisten, hogy van!)
Hát én belefogtam egy másik projektbe, én úgy hívom, hogy –nem én vagyok a táska- ezzel csak azt akarom mondani, hogy a Hulljon jégesőt akkor is meg tudod hallgatni, ha én nem vagyok itthon, és akkor is hallod a rádióban. (Jobban mondva csak akkor tudom... egyszer elhangzott egy külföldi koncerten, meg egy almost only for VIP koncerten, de még ennek is hogy örülünk!!!) És hát a Szever Palinak nagyon tetszett a szám és így került a ClassFMre. (Azóta sem maradt vele egyedül, khm!!!)
*
Figyelj, a lexikont fel lehet ütni, tehát…
*
Ez a 'most kell a pillanatnak élned', ez megint a jógáról(?) szól... (valószínűleg az elején lemaradtam valamiről és roppant hiányos előismereteim alapján interpretálhatatlan, a dal meg amúgy úgyahogyvan naggyon jó, de a jógáról csak a fehér zokni meg a barna szőnyeg jut eszembe, bár ez valaki másnak a hibája : P)
*
Ez a zene az, ahogy én azt gondolom – a legépebb mondat eddig-mindenféle szempontból *like*
*
„és mi lesz a ClassFM-mel, és ahogy Bochkor mondta, mi lesz a rajongóimmal?”/Jáksó/ – HÁT EBBEN TELJESEN IGAZAD VAN! (KHMMMMMMM!!!!!!!!!!!)
*
Mert én azt mondom alapvetően, hogyha valaki megnéz tőlem egy 3órás koncertet, és azt mondja, hogy 3órás koncert… kurva szar volt, akkor azt mondom, hogy figyelj, hogy a picsába ülsz végig 3 órát. (ha szar lenne nem ülném végig, akimeg végigüli magára vessen, nem kötelező, igazából nem vágom miért merült fel, na mind1, csak sok ilyen 3 órás "kurvaszar" koncertre szeretnék eljutni, mondjuk 500 km-es körön belül...
*
MEA MAXIMA CULPA. ??? (Ez meg az én szövegem… a csettintést is le kellett volna már védetnem…)
*
Kiadandó lemezről:

Emögött tulajdonképpen annyi van, hogy én megírtam magyar szövegeket és akkor rájöttem, hogy nekem az angol szövegeim laposak (önbizalomholazanyámba?, megamúgyis MI VAN???), meg nem volt már kedvem, és utána elkezdtem magyarul írni, és arra gondoltam ,hogy engem nem igazán az fűt most, hogy itthon most én nagy sztár legyek, én egy kicsit úgy gondoltam, hogy ezeket a szövegeket szolgálnom kell,(baromi nagy gondolat, na ezt pl bővebben meghallgatnám, bár még ilyen tömörített verzióban is üt, na ennek van értelme!) meg ezt a dalt, és én megpróbálom ezt eljuttatni az emberekhez (itthon???????????????? valami nekem hibádzik a dologból), tehát tulajdonképpen van bennem egy őszinte ambíció, és én annak vagyok a híve, hogy dolgozzunk... (itt csak bólogatni tudok)
„Valamit konkrétabban nem tudnál?” /Jáksó/ (igen, valami konkrétabbat nem tudnál???)
De figylej már, itt nem a számokról van szó, hanem egyszerűen szerintem ha egy emberrel jót teszel, már jót tettél. (sztem az előző postomból kiderül, én is teljesen ezen az állásponton vagyok.) Nem kell itt most százezrekben gondolkodni (hát, az tuti) vagy milliókban (wtf!?) szerintem ez az alapja az egész gondolatnak.
Próbáltál engem kivesézni, de nézd, én nem tetszelegni akarok (ez még nem lenne baj….) mert innentől fogva az egész már nem éri meg megcsinálni.
Én szerintem a művészet semmit nem ér, ha nincs mögötte egy őszinte ambíció. (Na, ez így van, bár sztem kb mindennel)
*
Én azért ezt csinálom, mert én ezt akarom csinálni.
„Magyarul a saját szórakoztatásodra csinálod elsősorban, és reméled, hogy valakinek még tetszik”/Jáksó/ – (btw én mér érzem így…, de még ez sem lenne baj, sőt!!!) Nem, én inkább azt mondom, hogy én magamat megtaláltam egy olyan úton, ahol... „hozzádvágjak valamit?”/Jáksó/ (khm… én is hadd!) Persze, hogy én is szórakozom, de hát hogyha így gondolkodnék, ahogy te mondod, akkor bemegyek a fürdőszobába…
*
„Akkor te tulajdonképpen élvezed ennek a készítését”/Jáksó/ Abszolút!
*
Lényeg az önbizalom, tehát (jah, ezt ismerjük : D), meg a meglepetés ereje.
*
„Ne adj fel ilyen labdákat, ha nem akarod!”/Jáksó/
****
**** - eddig csináltam, a többi ugyanez pepitában


"...az ember célja a küzdés maga." - valahogy ez jár végig a fejemben... meg a valahol régebben közzétett útonlevős dolgok. Amivel én maximálisan próbálok azonosulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése