8/21/2009

- - - I'M ALIVE!!!

Ugyeugye, megint sikerült bebizonyítanom, hogy nem mástól kell kérdezni, hanem magadtól! (és vigyázz! válaszolj őszintén! mert magadat is át lehet verni!)

megvilágosodás az eneregia keletkezéséről:

(MSN- beszélgetés, vagyis inkább monológ, úgyhogy a közbevetett szmájlikat kiveszem, most nem az a lényeg, hanem hogy megint! jó érzés használni a nemtudatos tudatot : )


>de valamire már rájöttem 2 napja
>hogy mi a bajom (ami nem bitzos h baj)
>h pl júl 23án én nem örültem jobban, azóta nem érzek másképp az egyetemmel kapcsolatban, ergo agyban már nagyon régóta tudtam, hogy oda fogok kerülni, nem ért meglepetésként
>DE
>megint van egy rakás dolog, amit a jövőban szeretnék nagy elánnal megcsinálni (itt a k_rvadrága színházjegy megvételét is lehet érteni) meg a Pesteléseket hétvégente, és eltökélt szándékom , hogy siófoki porparaszt létemre megpróbálok pesten az olyan értelmiségi-gondolkodó emberek közé bejutni, (nem erőszakkal, mert az baromság lenne), csak hogy valami alkotó-gondolkodó KÖZÖSSÉGBE kerüljek (...és most akkor h kezdtem ezt a mondatot...?)
>szóval, hogy most azokért van a nagy lelkesedés, 3 évvel ezelőtt az egyetemmel voltam így, és ez ad olyan plusz energiákat, amit néha nem tudok hova rakni
>és ha nem csinálhatok abban a pillanatban valamit, akkor felrobbanok, de legalábbis földhözvágok egy poharat és torkomszakadtából üvöltök, és akkor van az mikor anyám leb_sz hogy mért hisztizek, mikor csak az energiámat nem tudom min kiélni....
>húha:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése