12/21/2009

Nem a vasút bénult meg, csak Pest!!! - Wonderful day

Hátez : )
Wonderful : )
Fejjel a falnak, dacolva a MÁVot működésképtelenné tevő -17 fokkal és 20 centi hóval, elnyerve a méltó jutalmat : )

Ha a tényket rögzítjük a mai napról: (tisztelt bíróság)
6.15:
80-as troli a Keleti felé nincs, legalábbis abban a 20 percben, amíg 5nek kellett volna jönnie. busz, majd úbán
6.35:
Keleti, közvetítőkocsi, kamera, kameraman, ami kell: kiírva 3 vonat, Miskolcra, de még környékére, egy sem... izgi lesz ez így... Mindegy, jegyet vettem, kő kövön nem maradt, ha ma nem jutok le!
6.55:
Éppen 25.-ként sorbaálltam az információnál, hátha tudják vajon el lehet e ma jutni valahogy Miskolcra (figyelem: közvetlen busz Bp és Miskolc között NINCS!) Közben az információs tábla elsötétül, majd középen a felirat, miszerint azt a hangos utastájékoztatást kéne figyelni, ami abban a fél órában amíg ott voltam, mint olyan, nem létezett...
6.56:
Voilá! Az eredetileg 6.33-as IC 7.03kor indul, spuri pótjegyért! A kedves néni nem szólt volna, hogy hé, buzgómócsing, ma nemkell pótjegy... Aztán futás (aszittem lefagy a tüdőm...)
...és! a vonat végig csak annyit késett, mint amennyivel később indult, ráadásul még előbb is odaártem, mint terveztem!!! (az a vonat amivel eredetileg érkezni terveztem volt, mégcsak Miskolc közelében sem volt, mikor én már visszafelé jöttem!)
Amúgy a Keletiben a váltóknál nemhogy bősz takarítást, de még embert sem láttam. Aztán Hatvanban egy munkás már legalább oldalbahugyozta a váltót érkezésünk tiszletetére, bár mivel haladni tudtunk, valószínűleg használt az a 37 fok. Aztán Füzesabonynál végre egy igazmagyarjómunkásebert is láttam, precíz módon, lapáttal kitámasztva.
10.40:
A visszafelé jövő vonat a nyugati-debrecen-nyíregyháza útvonalon csak 30 perc késést szedett össze (igazából ennek köszönhető, hogy elértem), amit tartott is Pécelig. (Ami még egy kicsit 'érdekes' volt, hogy a két kocsi összekapcsolásánaál, kb 20 centi teljesen szűz hó fogadott...) Aztán BP határától 500 méterre álltunk 3 órát..., pontosabban felet Pécelen, egyet Rákos és Kőbánya-felső között (IC... leszállni nem lehet...) Aztán 100 méterenként (!!!) araszolva, 10-15 perceket állva.
Itt nem fennakadásokról volt szó, hanem arról, hogy pár vonat elindult valamikor és X idő múlva érkezett máshova.
csak azt nem értem, hogy mi a különbség a miskolci és a keletiben található válótk között... az egyik köszöni, működik, a másikat hiába javítják meg, 8 óra múlva megint szar...
Na, ja ez volt a száraz rész, mondjuk én nagyon élveztem, mert csak néztem a tájat, annyira gyönyörű volt : ) Na és amúgy amiért elmentem , és amit egész úton hallgattam: *train kept a rollin'*
Íme:


Kolleksün:
'A cél nem fontosabb, mint az odavezető út'
'Az ember célja a küzdés maga'
'Az út a cél' - az út acél (bocccs......)
'A filozófia úton levést jelent'

1 megjegyzés:

  1. Tudom, hogy ez a bejegyzés az előzőektől eltérően eléggé felszínes témát boncolgat, csak a fent nevezett nap minden pillanatát magamba tudtam szívni, egyszerűen MEGéltem az egészet, csak épp 'érdekesebb' dolog nem történt azon kívűl, hogy 7 órát ültem a vonaton.
    Viszont az ilyen - jelenlevős- napjaim azok amikre mindig vissza fogok tudni emlékezni. - Pontosabban nem is napokról van itt szó, hanem momentumok nagy halmazáról.
    DA/VVN - LIVE!?*@ LIKE A SUICIDE

    VálaszTörlés