1/23/2010

There's nothing bigger than his voice, but his ego...

Huhh... nehezen szólalok meg... pedig a torkom nem is fáj annyira, mint sejtettem (nemúgy mint a lábam és a tenyerem, amin mára gyakorlatilag egy vérömleny keletkezett : D )
Az Elisabethes rész, gyönyörű! Őszintén szólva nálam Maya Ich gehör nur mir-je vitte a prímet, még annál is szebb volt, mint a DVD-n. Borzasztóan örülök, hogy láthattam-hallhattam élőben, és nagyon sajnálom, hogy a vége előtt el kellett mennie. (most viszont kivételesen hagyta magát megcsókolni a der Schleier fällt végén, pedig más gálán mindig hevesen tiltakozik Máté lelkesedése ellen : )) Remélem jön még Magyarországra (vagy különben egyszer kénytelen leszek utána is utánamenni...: ))
Nem tudom, mi keringett a levegőben az elmúlt hetekben, de én az elmúlt 2 hétben folyton a Since I don't have you-t hallgattam a Guns N' Rosestól, erre Máté azzal nyitotta a második blokkot : D Aztán az I want to break free... Amire előző este takarítottam... : D
Prózai kérdés, de valaki aki lent ült (Omi?), meg tudná mondani, hogy odalenn mekkora volt az ováció? A saját hangunktól nem hallottam, de az lejött, hogy már-már nem túl finomen kellet győzködni a protokollvendégeket, akik nyilván nem bejáratott Máté-koncertre járók (mondjuk a kérdés múltkor Zsolcán is felmerült, hogy ejnye, de nem tudjuk, hogy mit kell csinálni, hát nem járunk mi Máté-koncertre!? - kérdezem én: melyikre, mikor? : P)
A magyar nyelvű számoktól (is) hanyatt vagyok vágva, elképesztő jók, nagyon remélem, hogy a 4.-ként aposztrofált "magyar" projekt nem sikkad el és/vagy nem kell rá éveket várni...
Érdekes, többen is írtátok, nekem is az volt a legmeghatóbb, mikor Vikidál Gyula és Máté együtt énekeltek, nőiesen be kell valljam, én meg is könnyeztem.
Aztán megint Maya : ) Immár magyarul : ) Imádom :D
Aztán ugráltam és visítoztam tovább : D (ja és a csettintgetés... nem tudom, milyen lehet a színházban az akusztika, de nem kicsit lepődtem meg, hogy Máté meghallotta, hogy az ujjammal csettintgettem a ritmust : D... bezzeg a karzatig egyszer sem emelte fel a fejét ...) - szegény előttünk ülő konszolidált idős bácsik, bele se merek gondolni : D , de hát meg kell adni a császárnak ami a császáré. és a császár egójának, ami a császár egójáé...)
Összességében szerintem vagy ötször meghaltam tegnap az egész show alatt.
Nem tudom mikr fogok belőle kijózanodni, de Máté, vedd tudomásul, hogy rád lehet szokni, úgyhogy WANT MORE!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése