10/10/2009

New Era - Repríz

Azt hiszem sikeresen csinálom azt amit elterveztem, azaz akkora nyitottsággal állok a világ előtt, mint a bécsi kapu. És ugye a dolgok beáramlanak. Csak azok a dolgok, amik eddig is bent voltak, arányaiban szükségszerűen csökkennek. Még akkor is ha azért időnként szelektálok.

És kompromisszumot kötni utálok, de főleg saját magammal, és mennyire zavar! Fizikai tünetekben is megnyilvánulva. És nem tudom, hogy mit akarok! én! pontosabban sejtem, hogy mit is akarok, csak azt nem tudom, hogy miképp lehetne utat törni. Vagy egyáltalán létezik e az a dolog? Ha tudok utána vágyakozni, akkor léteznie kell! Mindenesetre nem különösebbe lelkesít, hogy még több mint fél évig az ellenkező irányba kell haladnom. Vagyis nem kell, de akkor végsősoron éhen halok. - rohadt drágák a színházjegyek! Meg a szép cipők, amiben az ember színházba menjen. Azt hiszem nagyon sokmindent megértettem az elmúlt évben, de végsősoron most ez nyomaszt. (amit nem tudsz az nem fáj!) Ha csak a megfelelő 5 percre kikapcsolom az érzékszerveimet, akkor most szövettant tanulnék és nem itt agyalnék.
Jól tudom, hogy sokaknak sikerült áo mellett szögegyenesen ellentétes területen kiemelkedőt és egyedülállót alkotni, de 6 év nagyon sok. Nem félek a haláltól, sem a meghalástól. Az időtől félek. Lassabb, mint én és nem enged haladni. És nem tudok vele mit kedeni. (egyelőre?) Szar nekem.

Másoknak mégszarabb. Nem élnek, élnek, aztán megint nem élnek. És mivel azt hiszik, hogy tudják, hogy mi van amikor nem élnek, fáj nekik. (>>>amit nem tudsz, az nem fáj) Én nem akarom tudni, potosan, nem ezt akarom, hanem, hogy mi van amikor élek. És abból akarom a legtöbbet kihozni, mert élni élhetnék mások helyett, másokért, de maghalni nem halhatok meg helyettük. (ich gehör nur mir?) Rohadjak meg, ha van valaki aki ezen rajtam kívűl a popójátn tűkönülve rágja a buksiját az szóljon.
Mindenesetre utálom, hogy valahogy sosem érzem kereknek a dolgot.


csak azért vágtam ezt ide, mert most épp egész este ezt hallgatom, aztán lehet, hogy valamelyest hozzájárult a fentiekhez

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése